fredag 29 april 2016

Fredag 29/4

God kväll!

Vaknade när klockradion körde igång 5:00. Kändes inte , just då, som jag ville iväg på morgongympa. Efter en dryg timmes spinning och styrketräning var jag glad att jag gett mig iväg, trots att jag möttes av snöblask ute på vägen efter nattens blöta snöfall.

Som vanligt tittade jag in och vittjade postboxen innan hemfärd. Tänkte ta ut lite pengar vid den bankomat som jag brukar använda vid posten. Den var borttagen och kvar var bara märket i väggen efter den. Svårare och svårare att få kontanter. Efter administrativt arbete med Invest åkte jag till Filipstad och postade ett par brev och tänkte samtidigt ta ut några 500:- kronors sedlar i automaten. Ut kom en hög med 100-lappar. Svårt med pengar.

Tokigheterna fortsätter. Även denna gång fick fel danspar lämna Let´s Dance.

God natt!



Inga kommentarer: