söndag 10 april 2016

Söndag 10/4

God kväll!

En morgon med någon minusgrad och solsken. Efter frukosten fick Amanda ta sig an hallen på övervåningen. Eftersom det var ett bra tag sedan jag städade hela huset får det bli ett rum om  dagen tills allt är genomgånget.

Sten-Åke ringde och undrade om jag skulle med till Karlskoga på en trädgårds- villamässa som hölls på Volvo. De var intresserade av att titta på köksskåp eftersom de skall göra om köket i sommar.

Eftersom Susanne ville till Dollar Store blev det ett besök där. Där träffade jag en tidigare anställd hos mig, Hoa, en av vietnameserna.

Då ingen av oss ätit lunch blev det en tur till Sibylla, Susannes val. Hon bjöd oss som tack för att hon fick sin vilja igenom.

Hemma såg jag tredje perioden av matchen Frölunda-Luleå. Seger i förlängningen av Frölunda och 3-2 i matcher.

God Natt!

Inga kommentarer: