fredag 3 mars 2017

Fredag 3/3

God kväll!

Hade tänkt mig en sovmorgon efter gympadagarna då jag går upp 5.00 för att hinna med en macka och kaffe och snabbläsning av tidningarna. Gick och lade mig en timme tidigare än vanligt och naturligtvis vaknade jag till vid kvart över fem. En titt på klockan och bestämde mig för att somna igen, vilket gick. Vaknade och gick upp vid åtta.

Under förmiddagen var det dags att se herrstafetten i VM. Det såg inte lovande ut när Hellner gick ut på tredje sträckan. Nu gjorde han ett kraftfullt lopp och tog upp laget till tredje plats och åkte in över en minut. Efter det lyckades man hålla tredje platsen och ta bronset, som såg så avlägset ut från andra sträckan.

Idag kände jag inte för matlagning så det blev en tur till Louise.

Under kvällen var det dags för sista matchen för BIK i grundserien. De är redan tvåa och klara för seriefinal mot Mora, som börjar på söndag med hemmamatch. Det var Timrå som var på besök och har tampats med BIK om andra platsen. Nu fick vi, 2292 närvarande, se BIK vinna med 3-2. (3-1, 0-0, 0-1).

God natt!

Inga kommentarer: