lördag 6 maj 2017

Lördag 6/5

God kväll!

Grattis till Sammy som fyller 35 idag!

Efter frukosten testade jag att starta 4-hjulingen. men batteriet fortfarande kass efter laddningen. Får bli ett nytt. Startade med startsnöret, ett annat alternativ som finns. Kunde därför köra undan de högar jag hade kvar sedan i går.

Det fick bli en enkel lunch idag.
Blandade till en tonfisksallad.

Åkte in till Filipstad och tänkte gå på mässan i Ishallen. Överallt stod det bilar parkerade och jag svängde runt och återvände hem till Nykroppa. Istället slängde jag på mig arbetsbyxorna och målade sockeln vid entrén och avslutade eftermiddagen med kaffe i solskenet. Det får bli ett nytt försök i morgon i Filipstad.

Har sett Tyskland-Sverige i hockey. Efter hand kom Sverige igång och kunde vinna med 7-2.

God natt!

Inga kommentarer: