söndag 7 maj 2017

Söndag 7/5

God kväll!

Bokföringen för Invest har legat nere hittills i år. Tog någon timme att klara av januari och februari. Mars blir i morgon. Måste göras eftersom jag har moms och skattredovisning under veckan.

Åkte in till Filipstad och gick igenom mässan i ishallen. Även idag var det många bilar, men denna gång hittade jag en parkering.

Jag var hembjuden till Sammy under eftermiddagen på fika. Det var en dag försenat födelsedagsfirande.
Av någon anledning fick jag problem med överföring av bilder från min mobil till datorn så jag snodde en bild från Susanne.

Förutom jag var Susanne och Sten-Åke, Sofie och Stina samt Kimberly med son och Simon där.
Det är första manlige barnbarnsbarnet som har hamnat hos mig, några dagar gammal.

Har avslutat tv-kvällen med Wallander.

God natt!

Inga kommentarer: