onsdag 22 november 2017

Onsdag 22/11

God kväll!

Gympamorgon med samtliga närvarande. Det var ett tag sen sist det inträffade.

Lång frukost, vilket var bra eftersom jag hade träff med min bankman från Karlstad kl. 10.00. Under väntetiden tills det var dags att infinna sig vid banken passade jag på att fixa min mobil. När jag skulle ladda den fick jag inte kontakt och försökte göra rent med en nål. Det lyckades inte. Jag vågade inte vara tillräckligt brutal. Det var killen i affären och det var löst på några sekunder.

Sedan iväg till Nordea där jag träffade min kontakt plus en bankkontakt som sitter i Karlskoga och tydligen har mig i sitt kontaktnät. Vi har aldrig tidigare träffats. Det blev ett besök på två timmar innan vi bröt och gick till lunchrestaurang i närheten. Då hade det börjat snöa och höll på så resten av eftermiddagen.
God Natt!

Inga kommentarer: