onsdag 10 januari 2018

Onsdag 10/1

God kväll!

En hel dag som bara försvann. Jag skulle skriva ut närvarolista plus någon annan lista till morgondagens Rotarymöte. Eftersom bläckpatronerna skulle bytas gjorde jag det innan jag satte igång. Jag använde samma märke på patronerna som tidigare, men denna gång gick det inte. Skrivaren ville inte känna igen dem denna gång. Hur jag än testade var det omöjligt. Canonskrivaren ville ha det egna märket. Lite sur åkte jag till Karlskoga och köpte en ny skrivare. Kunde nöjt mig med nya patroner men det skiljer så lite mellan ny skrivare och en omgång patroner och dessutom har jag ju en reservskrivare. Efter installation är det full fart igen.

På hemvägen blev det en tur till Ica i Storfors. Hade tänkt gå igenom kylskåpet för att se vad som behövdes men nu fick det gå på känsla.

Har sett en ny BIK-match. Denna gång borta mot AIK. Sin vana trogen släppte de in ett mål i början på matchen. Andra perioden mållös. I tredje fick AIK straff och satte den ca fyra minuter före slutsignal. BIK tog ut målvakten och givetvis blev det 3-0 och i slutminuten efter utvisning blev det 4-0. Matchen jämn  fram till slutet men vad hjälper det om man inte kan göra mål.

God natt!

Inga kommentarer: