måndag 12 mars 2018

Måndag 12/3

God kväll!

Det blev bara ca fem cm snö under natten och när jag åkte till Karlskoga regnade det ganska ordentligt. Det blev bättre än vad som utlovats.

Det blev ett intervallpass på gympan. Samtliga närvarande. Meningen var att vi skulle ha nästa pass på onsdag, men när jag kom hem kom meddelande från vår slavdrivare att hon skulle jobba ett extra nattskift och därför blir det andra passet redan i morgon.

Vid lunchtid var snöplogen ute. Han var snäll vid huvudinfarten och där var det knappt någon snövall. Däremot infarten som jag använder vid  in- och utfart med bilen var det en rejäl vall. Jag är tacksam för att jag investerat i min 4-hjuling. Det hade varit ett riktigt slavgöra om jag skulle tagit det med skyffel. Blöt och tung snö ihop-pressad.

God natt!

Inga kommentarer: