onsdag 14 mars 2018

Onsdag 14/3

God kväll!

Vaknade till fyra grader minus och en klarblå himmel. Det var längesedan man såg den blå himlen och gula solen.
 När jag kom ut i badrummet fick jag se att fronten på badkaret hade ramlat ner. Eftersom det inte
varit någon här kunde jag inte skylla på någon. Det visade sig att fjädrarna som skall hålla uppe sidan satt fast i plastöglor. Dessa hade gett sig och nu får jag försöka göra nya fästen.
.
Det börjar se lite vårlikt ut så fort solen tittar fram. På glasveranden börjar även temperaturen stiga när solen ligger på.

Dagen har till stor del bestått av lite administrativt arbete. Har plockat fram alla uppgifter till revisorn för bokslut och deklaration. Jag följer upp och för statistik på husets kostnader och gjorde därför klart 2018-års blankett.

God natt!

Inga kommentarer: