måndag 9 april 2018

Måndag 9/4

God kväll!

När jag åkte in till gympan i morse fick jag höra på radion att det skulle komma snö. Troligen skulle den inte lägga sig i södra Värmland utan uppe vid Torsby. Det regnade på vägen in så det verkade knappast troligt att det skulle bli snö. Därför, efter gympan, tog jag vägen förbi Däckson, där jag har mina däck förvarade. Det var en kö på 5-6 bilar och eftersom de tar in tre bilar samtidigt går det snabbt. Kön bakom mig växte så det var många som hade samma tanke. Nu är bilen försedd med sommardäck.

Har sett matchen Skellefteå-Djurgården. I första perioden pressade Skellefteå våldsamt, dock utan att få in pucken. Efter två perioder hade Djurgården ledning med 2-0. I tredje lyckades Skellefteå reducera och kvittera så matchen gick till förlängning och efter halva fjärde perioden fick Skellefteå 3-2 och leder nu i matcher med 3-1.

Nu blir det en gammal Beck-film.

God natt!

Inga kommentarer: