torsdag 19 april 2018

Torsdag 19/4

God kväll!

Morgongympa först klockan åtta. Det var bra för klockan 10.00 skulle jag träffa mina bankkontakter på Nordea. Nu flöt det på i ett utan väntetid efter frukosten.

Bankmötet var mest för att gå igenom det ekonomiska läget samt bli presenterad för min nya "personliga bankman".
Innan jag åkte hem blev jag bjuden på lunch med en riktigt god fiskrätt. Såsen skulle jag gärna ha recept på.

Dagens Rotarymöte var ett kvällsmöte och det skippade jag eftersom jag inte ville åka till Karlskoga ytterligare en gång i dag.

Vid 18-tiden åkte jag till Ica. I ingången sprang jag på Solweig och Karl-Erik som jag inte träffat på bra länge. Träffade även på grannen Ingegerd och tiden på Ica rann iväg så jag var inte hemma förrän det var dags att slå på TV:n för andra finalmatchen mellan Skellefteå-Växjö. Såg två perioder och sedan slog jag över till Morden i Sandhamn. Såg att Växjö vann med 4-0 och nu har 2-0 i matcher i bäst av sju.

God natt!

Inga kommentarer: