torsdag 5 april 2018

Torsdag 5/4

God kväll!

Tänkte ett tag åka in på dagens gympa, men väntar till i morgon då jag får sällskap av en i gruppen, som inte kunde idag.

Jag har bytt fiberleverantör till ComHem. De kom och monterade den nya mediaomvandlaren under eftermiddagen. Allt fungerar bra och är lite snabbare än Telia.
Däremot fick jag problem med e-posten när de kopplade om i tisdags. Inkommande fungerar, men utgående funkar inte. Har diskuterat med Telia och försökt olika tester. Enligt testet funkar det men inte när jag skall skicka.

Nu klarar jag mig ändå eftersom jag kan skicka i ett annat program, men jag kan inte svara eller vidarebefordra på min "riktiga" adress.

God natt!

1 kommentar:

Anna Pettersson, Telia Kundservice sa...

Tjena!

Vad tråkigt att din e-postadress inte fungerar som den ska. Jag funderar dock på om du har kvar den hos oss på Telia nu när du bytt bredbandsleverantör?

Hör gärna av dig så dubbelkollar vi det naturligtvis.

Jag och mina kollegor finns på sociala medier som facebook eller Twitter, men det går självklart bra att ringa 90200 också om du vill. :)

Ha det gott!

//Anna Pettersson, Telia Kundservice