tisdag 27 november 2018

Tisdag 27/11

God kväll!

I morse var det 11 grader minus när jag startade mot Karlskoga för dagens gympa. Det är tur att man har dieselvärmare så att man kommer ut till en varm bil och något sånär avtinade rutor.

Efter fullgjort pass blev det hemfärd och hälsa på städerskan innan jag fortsatte till Filipstad och lämnade bilen hos Skalare för tvätt ut- och invändigt. Under tiden fick jag låna hans buss. Lite besvärlig att köra eftersom man numera har kört automat i en massa år. Efter tvätten hade han bilen stående inne i värmen så att den skulle torka innan den kom ut i kylan igen.

På hemvägen hämtade jag de tvättade och manglade lakanen. Nu skall jag sortera upp i förrådet för att få lite bättre ordning så att det är lättare att hitta rätt mellan de olika paren.

God natt!

Inga kommentarer: