onsdag 25 mars 2020

Onsdag 25/3

God kväll!

Ganska mulet och blåsigt, men milt.

Idag skulle jag få hämta bilen. Jag ringde vid tvåtiden och kollade och då såg det ut som att den skulle vara klar till fyra. Strax före ringde de och hade inte fått klart eftersom det hängt upp sig vid  injustering. Mekanikern skulle iväg och hämta ungar på dagis så han kunde inte jobba över så vi var överens om att det var bättre att hämta i morgon än att han skulle stressa och kanske fått det lite si och så. På det viset slapp Susanne skjutsa mig dit idag, men det kommer ju en dag i morgon.

Jag hade tänkt att köra ett pass på gymmet i morgon men nu får det vänta till nästa vecka. Det är ju även Rotary i morgon men det har blivit uppskjutet till i mitten på april eftersom det är många ängsliga pensionärer på mötena.

Idag gjorde jag det enkelt med maten. Det fick bli våfflor.

God natt!

Inga kommentarer: