söndag 1 mars 2020

Söndag 1/3

God kväll!

Normalt lägger jag mig vid tolv- halv ett. Igår kunde jag inte hitta något att titta på i tv-programmen så redan halv elva kröp jag ner under täcket med min bok som jag nyligen börjat på efter att ha läst ut julklappsboken.

Vaknade vid sextiden men lyckades slumra till fram till halv åtta. Frukost med nyheter och därefter en hel del tittande på Vasaloppet. Nöjd att jag inte var där och tittade på starten som vi gjort några gånger. Vädret var inte så trevligt med snöfall. Även här har det kommit några centimeter med blötsnö under dagen.

Kvälls-tv med Så skall det låta och Hamilton. Nu blir det troligen fortsättning med boken. Det är ingen risk att jag blir tom på böcker för jag har en födelsedagsbok samt två böcker från bokklubben som jag hade glömt att avbeställa och bara ligger och väntar. För mars var jag i alla fall ute i tid och avbeställde så fort jag fick besked om kommande bok.

God natt!

Inga kommentarer: