tisdag 5 maj 2020

Tisdag 5/5

God kväll!

Gympadag med tre närvarande plus vår PT. När vi åt frukost kom en som arbetar på gymmet med nybakat surdegsbröd och bjöd på. Han hade satt degen i går och varit uppe vid 5 och bakat. Vi tog var sin skiva och min fick följa med hem till 11-kaffet.

Eftersom jag är hårt hållen av Susanne gjorde jag veckans inköpslista. Hon skall handla åt mig efter att hon sovit färdigt efter nattpasset. Det tar längre tid att göra listan än att handla själv. Man måste ju bestämma sig mer för vad man skall äta under veckan. I vanliga fall får man ju lite impulser i affären.

Under eftermiddagen åkte jag in till Filipstad och hämtade hem mina robotar som jag har haft på genomgång och vinterförvaring. Priset var exakt detsamma som förra året, 1.495 kronor per maskin. Kan tyckas dyrt, men då vet man att allt är som nytt igen.

God natt!

Inga kommentarer: