fredag 4 december 2020

Fredag 4/12

 God kväll!

Nollgradigt och ytterligare lite snö hade fallit under natten. Fördelen är att man kan stå i huset och se om posten har kommit eftersom det tydligt syns om postbilen varit förbi eftersom han kör runt vid lådorna.

Trots att det varit en lugn dag har den snabbt försvunnit. Har plockat med tvätt och blommor.


När jag fyllde på fåglarnas matburar såg jag dessa spår. Vet inte vad det kan vara. Någon som vet? Verkar ha klor.

Under eftermiddagen ringde lillebror. Jag hade under förmiddagen tänkt ringa, men han förekom mig. Det blev ett ovanligt långt samtal, men det var också längesedan som vi talades vid.

Under kvällen blev det tv-tittande. Först en period hockey, sedan "På spåret" och slutligen en Beckfilm. Det har spelats in fyra nya Beckfilmer. För ungefär en månad såg jag den första och idag var det premiär för nr 2 på CMore.

God natt!


Inga kommentarer: