onsdag 13 januari 2021

Onsdag 13/1

 God kväll!

Onsdag och inköpsdag på Ica. Susanne och Sten-Åke kom lagom till förmiddagskaffet med varorna. De hade köpt med sig en semla, men den fick vänta till eftermiddagsfikat. De hade även med sig bullar så det fick bli bullfika innan de återvände till Filipstad och Susanne till sitt eftermiddagsskift.

Sten-Åke upptäckte att gästtoaletten nere hade läckage och golvet var genomblött. Det är sällsynt att jag tittar in där och hade därför inte sett det. Har kommit fram till att det är en packning som läcker. Får försöka klippa till en ny för sådana finns säkert inte att köpa för det är en gammal årgång. När jag hade en rörmokare här i ett annat ärende tänkte jag byta ut den men det tyckte han var dumt så den står fortfarande kvar.

Under kvällen var det hockey igen. Denna gång mötte BIK MODO i Ö-vik. 5-3 till BIK efter två perioder och det blev också slutresultatet. De har varit ute på en turné och mött tre lag och vunnit samtliga. 

Under eftermiddagen sopade jag av bilen och körde en runda. Tänker ta mig till gympan i morgon.

God natt!

Inga kommentarer: