torsdag 28 januari 2021

Torsdag 28/1

 God kväll!

Kall morgon med minus tolv grader. In till Karlskoga och dagens gympa. Det märktes att vi började en halvtimme senare än vanligt för jag hade inte på fullt ljus under färden. Dagarna blir ju också längre för var dag.

På hemvägen åkte jag in till Möllers och beställde service på bilen. I förrgår visade displayen att den ville ha oljebyte och översyn inom 30 dagar. I går fick jag ett meddelande från Volkswagen i telefonen om samma sak och att jag kunde kopplas direkt till verkstaden för bokning. Tänk om vi kunde få samma service från vår vårdcentral om översyn. Tandläkare funkar, men inte sjukvården.

Inte en dag utan sport. Idag blev det Djurgården-Färjestad. Seger för Karlstadslaget med 3-0.

God natt!

1 kommentar:

lotta sa...

Javisst är det konstigt när saker är värda mer än människan ! Hm . Jag önskar dej en fin dag 🤗