tisdag 26 januari 2021

Tisdag 26/1

 God kväll!

Trots att vi inte hade någon ledare på gympan idag gick jag upp klockan sex. Kaffe och macka men inga tidningar. Tidningsbudet var försenat idag och kom vid sjutiden när jag gav mig iväg till Karlskoga. På gymmet hade även den andra västgöten anlänt så vi körde våra egna komponerade program. Jag valde löpbandet men med gång i snabb takt under 25 minuter. Fortsatte med stakmaskinen motsvarande en kilometer. Vidare till annan lokal och körde styrka med hantlar innan jag avslutade med magträning. Det går allt att ta ut sig utan ledare. Det var få personer som tränade idag så det var långt mellan oss.

Hemma igen blev det återigen kaffe och macka och denna gång med tidningens nyheter.

Fortsatte gårdagens jobb till färdigställande. Eftersom jag hade ett par brev att skicka åkte jag till Filipstad och la dem på brevlådan. De tömmer lådorna redan klockan 13, så det är lätt att förlora någon dag. Jag skulle till apoteket och hämta blodtryckspiller och där var det tomt på folk. Jag har aldrig tidigare kunnat gå direkt till kassan, men det kunde jag nu.

Lite sport blev det idag. Växjö mötte Örebro och där vann Växjö klart. 

God natt!

Inga kommentarer: