torsdag 27 maj 2021

Torsdag 27/5

 God kväll!

Återigen en dag där temperaturen har det svårt att nå 10-graders strecket. Jag hade meddelat att jag stod över träningspasset idag p.g.a. förkylning. Kände mig bättre i morse och efter normalt matintag känner jag mig fit for fight igen. Lite snuva och en och annan hostattack är det som kvarstår.

Jag har hållit mig inomhus hela dagen bortsett från promenaden till och från brevlådan.

Stefan ringde och frågade om markisen hade kommit. Han kommer att hjälpa mig med den. Samuel som jobbar som elektriker kommer att koppla det elektriska.

Såg matchen Sverige-Tjeckien. Började bra med 2-0 till Sverige i första perioden. Andra slutade 0-0 men i tredje gjorde Tjeckien fyra mål och satte därmed Sverige i en svår situation och risken är stor att de inte går vidare efter grundspelet.

God natt!

Inga kommentarer: