lördag 22 april 2023

Lördag 22/4

 God kväll!

Idag har vi troligen upplevt årets hittills varmaste dag med sol och ljumma vindar.

Under förmiddagen tog jag en tur till Filipstad. Började med ett besök på färghandeln där jag köpte altantvätt och olja. Fortsatte till Ica. Stefan har talat varmt för kebab som finns på Ica och senast köpte jag en förpackning. Frågan var hur jag skulle äta den. Det fick bli en kebabsallad liknande den man köper. Köpte därför sallad och ett par olika såser. Passade samtidigt på att köpa penséer. Åkte förbi kyrkan för att plantera på hemvägen men vid kyrkan var det något på gång för det fanns inte en enda parkeringsplats så det fick bli plantering i krukorna hemma vid entrén.

Fixade salladen och blev proppmätt. Tittade på matchen mellan Degerfors-Elfsborg. I pausen åkte jag och planterade vid graven innan jag tittade på andra halvleken. Förlust för Degerfors med 2-1.

Nu ser jag en film som jag pausat så nu blir det fortsättning på den.

God natt!

Inga kommentarer: