torsdag 20 april 2023

Torsdag 20/4

 God kväll!

Återigen en solig och fin vårdag. Jag gick ner till båthuset och tog tag i badstegen för att se om den satt fast i bryggan. Det visade sig att skruvarna som höll fast den i bryggan hade gått av och den låg lös och när jag tog tag tappade jag balansen och både stegen och jag höll på att försvinna i sjön men i sista stund lyckades jag hitta balansen igen. Jag drog upp den och la den på land.

Jag åkte in till Systembolaget och köpte vinflaskorna till Rotarylotteriet men jag skippade mötet för programmet var inte så intressant för mig och jag hade räknat ut att de skulle klara en vecka till med förra sändningen. Fortsatte till Janne och Monica som jag inte träffat på väldigt länge. Jag råkade komma mitt i maten så det blev dagens lunch samtidigt.

Under kvällen tredje hockey matchen mellan Växjö-Skellefteå. Efter tre perioder 2-2 och förlängning Fjärde perioden mållös och nu är det dags för femte.

God natt!

Inga kommentarer: