fredag 10 april 2015

Fredag 10/4

God Kväll!

En normal frukost igen med morgon-TV och tidningar. Tänkte ett tag åka in till Karlskoga och byta till sommardäcken, men ångrade mig och slängde på mig arbetskläder. Började istället att rensa upp ute. Bl.a. slängde jag adventsgranen på rishögen. Nu väntar jag bara på att det skall bli vindstilla så att jag vågar tända eld på högen.

Några bilder från Thailand.
 Eftersom militärregimen förbjudit parasoller och solsängar på stränderna får man lägga sig direkt på sanden. Det gällde att hitta någon plats med skugga.
 Härligt att bada i 30 gradigt vatten.
När vi kom ner till stranden en tidig förmiddag var det högvatten och knappt någon strand, men efter några timmar var det som vanligt igen.
 När jag låg och läste tog Gudrun en promenad längst bort på stranden och träffade då på dessa apor. Det var enda gången de var framme när vi var där.
Hotellet försåg gästerna med badkasse, underlag och badlakan.

God Natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snygg keps du har skaffat dig 😊 är det semesterkepsen ??
Kram S

S-O Svensson sa...

Ja, slängde ner den tunnaste jag hittade. Är väl något barnbarn som har glömt den här.