tisdag 7 april 2015

Tisdag 7/4

God Kväll!

Ja, då har man landat på svensk mark igen. Precis som planerat var det vår i luften och drygt 15 grader.

Eftersom vi har varit uppe i över ett och ett halvt dygn bestämde jag mig för att stanna i Västerås över natten. Även om jag kände mig pigg när jag körde vet man inte hur det känns efter ytterligare två timmar i bil. De stunder man slumrar till i ett flygplan är inte mycket att räkna som sömn. Nu lär det i alla fall dröja innan jag sätter mig i en flygfåtölj under 11 timmar igen. Tänk om man kunde förflytta sig på nolltid.

Nu tror jag att sömnen kommer snabbt, det känns så.

God Natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkomna hem! Härlig tid att komma hem till och möta våren som är här på allvar nu! kram Åsa

lotta sa...

Välkommen hem :)
kram