torsdag 30 april 2015

Torsdag 30/4

God Kväll!

Till Karlskoga för morgongympa. Idag skulle vi köra utan instruktör eftersom hon var på en kurs för arbetet. Detta gjorde att vi bara blev två. Vi gick upp i maskinsalen och cyklade en dryg halvtimme och avslutade sedan med styrka. Som vanligt var det frukost efter passet.

Tog svängen förbi Tedenrud eftersom jag glömt meddela honom om att jag inte hade Rotary, då det mötet var inställt. Nu blev det i alla fall en kopp kaffe och lite ventilerande innan jag stack hemåt.

Vid lunchtid kom Gudrun i sin lilla röda. Det blev förmiddagskaffe och senare under eftermiddagen bjöd jag på köttfärslimpa efter recept av Per Morberg. Det var första gången jag gjorde den och den blev fullt godkänd.

Vi tänkte ett tag gå till Hammarvallen och titta på Valborgsmässofirandet, men eftersom det hade börjat regna hoppade vi över det och satte oss istället framför tv-n. Fyrverkeriet såg vi från hallfönstret på övervåningen.

God Natt!

Inga kommentarer: