tisdag 14 april 2015

Tisdag 14/4

God Kväll!

Idag börjar jag med att gratulera min lillasyster som fyller 75 år samt barnbarnet Viktor som fyller 9.

Lillebror Janne och jag hade kommit överens om att åka ner till Alingsås och gratta Ann-Marie utan att hon visste något. Strax före åtta kom Janne och Monica och vi gav oss iväg.
När vi parkerat bilen ringde Janne upp och gratulerade samtidigt som jag ringde på. Hon blev lite chockad och det första hon sa var att nu räcker inte maten. Hon höll på att förbereda mat till tre vänner som skulle komma. Istället för fem vid bordet blev det plötsligt åtta. Kan säga att det var inget problem.
 Harry och Janne i samspråk.
 Monica i fototagen.
 Födelsedagsbarnet.
 Väninnan Inga samt Daga med man på var sida om Harry. Daga, en klasskamrat till mig i småskolan samt vän till Ann-Marie i nästan 75 år.

God Natt!

Inga kommentarer: