måndag 29 juni 2015

Måndag 29/6

God Kväll!

Sista gympan före sommaruppehållet. Höststarten blir 1 september, fram till dess egen träning.

Åkte förbi hos Marina, som var hemma. Där var hela köket utrivet och nytt på väg in.

Förra veckan hade jag skickat in beställning av varor, som jag vunnit. Idag kom meddelande på mobilen att de var färdiga att hämta. Vinsterna jag valt var dels en fönstertvätt, dels en mikrovågsugn.
 Laddade upp tvätten och provade på ett par fönster. Tar jag ett rum om dagen och alla sidor på rutorna så har jag gått runt huset på ca två veckor.
Har ju Mikro tidigare, men denna är modernare och har även grillmöjlighet, vilket troligen inte kommer att användas.

Efter första halvleken Jönköping-Degerfors står det 0-0. Fortsätter tittandet i andra halvlek, som är på gång.

God Natt!

Inga kommentarer: