torsdag 18 juni 2015

Torsdag 18/6

God Kväll!

En mulen och senare på dagen regnig dag. Idag var det dags att få utlåtandet på cancerproverna. Nu har det gått fyra år sedan jag strålades och nu är det en kontroll per år. Jag behöver inte längre åka till Karlstad och få beskedet utan det går per telefon. Alla värden var bra, så det är bara att leva vidare.

Vid 14-tiden anlände Gudrun och till dess hade jag gjort klart lunchen, som var en kycklinggryta med pressad potatis.

Efter maten var det dags att åka till Filipstad och Kajs Kläder. Det är Harrys favoritaffär och dit skall han alltid när han kommer hit. Som vanligt lämnade han affären med en kasse i handen. Det är inte illa att åka från Alingsås till Filipstad för att klä upp sig. Vi gjorde även en kaffepaus hos Susanne och Sten-Åke.
Jag har knappt sett en stare hos mig under hela sommaren, men idag dök en hel flock upp. Både ungar och vuxna.
 
God Natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att provsvaren var positiva :) !!
Hälsa Ann-Mari & Harry!
Ha en trevlig misommar!
kram Åsa & gänget