måndag 31 augusti 2015

Måndag 31/8

God kväll!

Det är inte klokt vad tiden rinner iväg. Sista dagen i augusti. I morse, när jag slog upp de blå klockan 5, var det åtta grader och mörkt.

Det var dags för höstens första gympapass. När jag vaknade till kändes det som att det kunde kvitta, men passet gick bättre än jag väntat mig. I morgon känns det antagligen lite stelt i kroppen.

Efter gympan blev det en tur hem för att titta till elektrikern som höll på med att byta ut en gammal central. Därefter till Kvarnen där sommarutställningen plockades ner. Vi, som hämtat lånematerial från Värmlands Museum, åkte tillbaka med detta till deras förråd i Ulfsbyn. Dessförinnan hade vi, under deras lunchrast, besökt caféet vid torget och fått oss en macka och kaffe.

Under kvällen fick jag besök av Stefan och resten av kvällen blev fotbollsmatchen Degerfors-Jönköping. En vinst för Degerfors med 2-0.

God natt!

Inga kommentarer: