söndag 16 augusti 2015

Söndag 16/8

God kväll!

Efter frukosten blev det en tur till Filipstad och ICA. På hemvägen tittade jag in hos Susanne och Sten-Åke, där jag kom mitt i frukosten. För mig blev det 11-kaffe.

När jag kommit hem var Familjen Knutsson från Kristinehamn på ingående.
Det blev ett besök vid sjön, där Stefan och hundarna tog ett rejält bad. Vi hejade på Sofie, som kom med kompisar i båt från Filipstad. Vi träffade henne senare vid Prästbäcken dit vi åkte för lunch. Det var full fart med en massa hemvändande cyklister från Vasacyklingen. Det blev en väntetid på drygt halvtimmen. Jag träffade även Tommy Adam från Karlskoga som hade varit och sökt mig.
 Stefan och Samuel med Larsson och Ella.
 Carina med dotter och son.
 Efter lunchen blev det kaffe på maten.
 Carina och Emma.
Samuel.

God Natt!

Inga kommentarer: