torsdag 6 augusti 2015

Torsdag 6/8

God kväll!

Då var det dags för en sommardag igen. Trots det stannade jag inne och Amanda och jag städade gästrummet. Det är en fördel om gräset torkar upp innan jag jobbar ute.

Efter lunchen blev det dags för åkgräsklipparen att ta sig an vägkanterna och stigen ner till sjön. När det var gjort blev det även lite rensning i rabatter.

Gjorde en tur till Karlskoga. Tänkte titta på träningsmatchen mellan BIK och Västerås. Meningen var att jag först skulle åka till posten och kolla boxen. Det sket sig, hade inte räknat med att jag skulle bli stående vid ett vägarbete i drygt en kvart. Det fick bli ett besök på Ö&B före matchen istället
.
Till matchen hade det kommit närmare 1000 personer i sommarkvällen. Matchen var jämn och slutade med 3-2 seger efter förlängning. (0-0, 1-1, 1-1, 1-0).

God Natt!

Inga kommentarer: