fredag 25 november 2016

Fredag 25/11

God kväll!

Råkade titta under sängen i morse och då var det klart vad som skulle göras under dagen. Städa!
Vi hjälptes åt med sovrummet, Amanda och jag. När jag gjort min del och hon fortsatte gick jag vidare till TV-rummet och hallen på andra våning. Vi blev klara ungefär samtidigt och då fick hon skaffa nya krafter. Jag fortsatte med köket och Amanda, när hon var fulladdad, tog sig an hallen nere.
Av bara farten åkte toaletter och badrum med i städningen. Detta kan bara jag, så Amanda fick ta sig en ny vilopaus. Jag tror inte ens städkärringen på TV, hon med ättika, skulle haft något att klaga på.

Kvällen har jag tillbringat i Nobelhallen tillsammans med yngsta dottern. Vi var 2368 personer som såg matchen BIK-Vita Hästen. I en mycket målfattig match, där BIK var bäst i första och Vita Hästen resten av matchen vann slutligen Vita Hästen med 1-0 i förlängningen.

God natt!

Inga kommentarer: