måndag 7 november 2016

Måndag 7/11

God kväll!

Tre till fem grader minus och kraftig vind är inte skönt.

Strax före 12.00 anlände jag till KPMG i Örebro för information om det nya förslaget gällande 3:12-reglerna Började med en lunch och sedan informationen. Det hela kommer att sluta med en skattehöjning för de flesta småföretagare.

Birgit hade ringt mig innan jag åkte hemifrån och frågat om jag kun de hjälpa henne med att köpa jordnötter till fåglarna. På Coop i Nykroppa finns bara små påsar. Jag gick in på Ö&B när jag passerade Karlskoga på hemvägen.

Klockan 18.00 var det dags för nästa aktivitet. Nu var det Nordea som bjudit in till CCC för information om placeringsförslag och försäkringslösningar. Ett avbrott med mat och dryck innan det var dags för Pär Johansson att berätta om hur han startat och leder Glada Hudik-teatern. En timme som gick fort med glada skratt men även eftertanke.

God natt!

Inga kommentarer: