onsdag 16 november 2016

Onsdag 16/11

God kväll!

Eftersom jag har bredbandstelefoni skulle jag koppla in telefonen till routern. Trodde att det skulle vara en box emellan, ringde och fick beskedet att det var bara att sätta kabeln mellan telefonen och routern. Och det funkade.

Mobilen hade efter ett telefonsamtal låst sig. Den bara sökte och sökte när jag kopplat från. Försökte stänga av, men han lydde inga knappar. Efter ett par timmar åkte jag in till Elgiganten, när jag kom fram hade den slutat, men nu var batteriet slut. Gick ändå in och skaffade en signalförstärkare, eller vad det kan heta, för att förstärka signalen från routern upp till andra våningen. Efter laddningen var mobilen OK igen.

Tittade in hos Kajsa Jansson på hemvägen med en blomma. Eftersom hon hade besök tyckte jag att det var bättre att jag kommer in när hon är ensam hemma.

På kvällen till Ica för proviantering. Knackade på hos Susanne och S-Å för att se hur långt de kommit med köket. Det börjar närma sig slutmontering och slipning av golvet. Blir stort och fint till jul.

God natt!

Inga kommentarer: