fredag 20 januari 2017

Fredag 20/1

God kväll!

Eftersom jag skulle in till Karlskoga med bilen åkte jag i vanlig gympatid och körde ett pass eftersom jag missade gårdagens. Vi var tillfrågade om vi ville köra med i bodypump-passet som började halv åtta. Eftersom jag var själv från "gubbgänget" körde jag igång lite tidigare med eget pass. Det fick bli en halvtimmes cykel och en halvmil rodd innan jag avslutade med två varv i styrkemaskinerna i Milongruppen..

Åkte till bilfirman för att se vad de kunde göra för att jag skulle kunna öppna och låsa med nyckeln. Reservdelskillen testade med att sätta i ett nytt batteri och då fick han signal. Bytte tillbaka till det som jag köpte häromdagen och nu funkade det. Troligen hade det varit glappt. Fick ett batteri för att kunna byta i reservnyckeln eftersom den inte heller hade fungerat.

Såg matchen Modo-Mora, seger för Mora med 3-2. Eftersom BIK vann sin match mot Almtuna med 5-2 är avståndet mellan topplagen oförändrat.

God natt!

Inga kommentarer: