tisdag 17 januari 2017

Tisdag 17/1

God kväll!

Gympamorgon utan instruktör. Det blev cykel en halvtimme och sedan ett varv på Milon samt avslut med hantlar för axlar och armar.
Frukosten tog vi genom att åka till Brödbagarn.

Hemma blev det bokföring och plock med papper för Invest.

Tänkte åka lite tidigare än vanligt till BIK-matchen eftersom det var fritt inträde och det väntades mycket folk. När jag kom ut hade det snöat så jag fick börja med att sopa av den. Det betydde att jag kom fram i normal tid. Det var bara det att det fanns ingen parkeringsmöjlighet kvar vid Nobelhallen. Det blev parkering  långt ifrån, säkert en kilometer. Jag hade nog behövt starta en timme tidigare om jag skulle fått parkeringsplats vid hallen. Mycket folk blev det, 5280 personer. Sponsorpengar från privata och företag betalade kalaset. BIK fick in drygt 1,8 miljoner på detta.

Matchen då, jo Modo vann med 1-0. (0-0, 0-1, 0-0).Det var en ganska jämn match trots att BIK vann skottstatistiken klart. Båda målvakterna fick pris som bästa spelare i respektive lag.

God natt!

Inga kommentarer: