fredag 27 januari 2017

Fredag 27/1

God kväll!

Grattis till Birgit på 95-årsdagen!

Idag var det önskemål om resa till Karlstad. Vi åkte iväg strax efter frukosten. Först blev det en tur till CGC där Gudrun ville titta på kläder. Eftersom jag måste fördriva tiden med eget tittande blev det ett par skjortor. Gudrun lyckades hitta en tröja. Jag såg en jacka som skulle vara passande men jag lyckades inte övertala mig till att köpa den. Har för många sedan tidigare.

Sedan var det dags för lunch innan det blev en runda genom affärerna i city. Under en väntetid kom jag in på Kjell&Co och gick därifrån med en kasse.

Under kvällen till Nobelhallen och match mellan de seriens tvåa och etta, BIK och Mora. Mora var bäst i första perioden och tog också ledningen med 1-0. I andra övertog BIK kommandot och avslutade andra perioden med 3-2 i ledning. Tredje blev jämn och Mora kvitterade till 3-3. I förlängningen vann BIK och matchen slutade alltså 4-3 inför 3320 åskådare.

God natt!

Inga kommentarer: