onsdag 18 januari 2017

Onsdag 18/1

God kväll!

Efter en förmiddag vid datorn var det färd till Filipstad. Började med att åka till Kvarnen för att lämna nycklarna från helgarbetet. När jag låst bilen kom jag på att nycklarna till Kvarnen låg kvar i bilen. Försökte öppna, men det var tji. Trodde att batteriet i nyckeln var slut och gick till Seffel Bil och fick ett nytt. Fortfarande omöjligt. Gick till Susanne, som hade ledig eftermiddag. Hon skjutsade hem mig och jag hämtade reservnyckeln. Det gick inte med den heller. Fick så småningom upp dörren med manuell nyckel. Trodde att det skulle fungera nu, men inte. Nu får bilen stå med upplåst dörr och en liten springa tills jag kommit till verkstaden och de fått fixat det.

Fortsatte sedan till ICA innan jag kunde göra en ganska så sen lunch.

God natt!

Inga kommentarer: