torsdag 13 september 2018

Torsdag 13/9

God kväll!

En solig och fin, lugn morgon. Dock ganska kylig, 6-7 grader när jag gick upp klockan sex. Vi började gympan först klockan åtta idag, därav min sena uppstigning. Tiden passar mig bra eftersom jag fick en timmes kortare väntetid till Rotarymötet.

På mötet hade vi besök av två jurister från RLF som berättade om framtidskontrakt, en fullmakt för en person som träder in och sköter de ekonomiska uppgifterna om man blir oförmögen att klara det själv p.g.a. sjukdom etc..

Under eftermiddagen hade jag besök av städfirman som jag kommer att anlita. Första städningen kommer att ske på tisdag. Vi kör några gånger innan vi slutligen bestämmer hur ofta de skall komma. Det är inget större problem att städa själv när man väl kommit igång, men startsträckan är lång. Kan lägga den tiden ute istället. De var imponerade av mina fönster, tyckte att de var välputsade. De fick då reda på att det är ett år sedan jag putsade dem. Framsidan däremot är putsade i sommar.

God natt!


Inga kommentarer: