torsdag 6 september 2018

Torsdag 6/9

God kväll!

Upp klockan 5 i mörker. Det var dags för andra gympapasset efter sommaren. Jag trodde nästan att Carola, vår instruktör, försökte ta livet av en gammal man.

Efter frukosten på gymmet åkte jag till Posten och lämnade nycklarna till postboxen eftersom jag ändrat KAPRO Invests adress till hemadressen. Uppsägning av boxen kunde jag inte göra på plats utan till kundtjänst.

Eftersom jag hade någon timme innan jag skulle vara på Rotary blev det en tur till Biltema och Ö&B. Som vanligt gick jag därifrån med lite nödvändiga saker.

På Rotary hade vi besök av en kommunanställd som berättade om hur valarbetet planeras och genomförs. Det är ett arbete som tar bort emot ett år.

TV-kvällen blev partiledardebatt samt lite hockey och fotboll.

God natt!

Inga kommentarer: