lördag 6 oktober 2018

Lördag 6/10

God kväll!

I går fick jag septembers kontoutdrag för Sälenhuset. Eftersom vårt budgetår avslutas med september har jag under förmiddagen ägnat mig åt bokföring. Det är knappt om tid eftersom vi har årsmöte nästa lördag och innan dess skall jag visa upp siffrorna för revisorn. Nu återstår bara lite rapporter och mötesunderlag som jag gör iordning före mötet.

Eftermiddagen tillbringades i Karlskoga eftersom Marina hade bjudit in till firande av hennes och Susannes födelsedagar som nyligen inträffat. Det var de mesta av släkten som var på plats. Endast Jennifers familj var frånvarande eftersom Jennifer skall ha sitt andra barn när som helst, tiden har enligt beräkningarna överskridits. Vi blev bjudna på kycklinggryta och som avslutning blev det kaffe och tårta.
Födelsedagsbarnen tillsammans med sin mor.

Jag kom lagom hem för att se matchen Västervik-BIK på TV. Första perioden hade VIK ett kraftigt övertag men det jämnade så småningom ut sig. Matchen slutade 3-3 efter att Västervik kvitterat när det återstod 1,5 minut. (1-0, 1-2, 1-1, 0-0, slutligen 1-0 på straffar). Alltså vinst för Västervik.

God natt!

Inga kommentarer: