tisdag 30 oktober 2018

Tisdag 30/10

God kväll!

Gympamorgon som startade först klockan 8.00 idag. Vaknade i mörker och ett vitt snötäcke på ett par cm. Tänkte att det var bäst att starta hemifrån lite tidigare eftersom jag hade sommardäcken på. Ute på stora vägen var det rent så det gick lika fort som vanligt. Ju närmare Karlskoga jag kom desto blötare blev det.

Efter gympan tog jag vägen förbi Däckson där jag har mina däck förvarade. Eftersom det bara var två bilar före mig i kön gick det fort. Nu är jag beredd på snö- och oväder.

Hemma var det full fart på städhjälpen. Blött och otrevligt ute gjorde att det fick bli en stund vid datorn.

Under eftermiddagen en tur till ICA då det var ganska så tomt i kylskåpet eftersom jag hoppade över förra veckans inköp.

God natt!

Inga kommentarer: