tisdag 9 oktober 2018

Tisdag 9/10

God kväll!

Gympamorgon. Upp i mörka morgonen, ganska milt men grått.

Efter gympafrukosten till Örebro och Global Invest för genomgång och lite smärre omplaceringar. Min vanliga parkeringsplats var nu en byggarbetsplats så det tog ett tag att hitta en ersättare.

På hemvägen kom jag till Lekhyttan vid lunchtid och svängde in till vägkrogen. Det var ganska fullsatt och jag satte mig vid ett sexpersoners bord där det satt en dam längst in. Hon vid väggen och jag längst ut. Hej, sa hon, är du här. Jag hade inte studerat gästerna, men nu såg jag att det var en av andelsägarna till Sälenhuset, Lisbeth Lander. Det blev en trevlig matstund och hon kan eventuellt vara intresserad av min andel till en annan intresserad. På lördag är det dags för årsmötet.

God natt!



Inga kommentarer: