lördag 16 november 2019

Lördag 16/11

God kväll!

En mulen dag med duggregn mest hela dagen.

I, enligt ritningarna, serveringsrummet har jag haft ett blinkande lysrör under en tid. I dag tog jag fram stora stegen och klättrade upp till taket och plockade ner rören.
Åkte in till Elon i Filipstad och fick två nya. Två rör på 120 cm för 100:-, skitbilligt!

Passade samtidigt på att besöka Ica eftersom jag behövde bröd. Ibland längtar man efter en rejäl köttbit, ibland husmanskost och idag var det sallad. Eftersom det fanns grillade kycklingklubbor köpte jag det och gjorde en kycklingsallad när jag kom hem.

Under eftermiddagen var det dags för tv-tittande och matchen Mora-BIK. Det blev ytterligare en seger för BIK, denna gång med 6-3.
Fortsatt tv-tittande med nyheter och Så mycket bättre.

God natt!

Inga kommentarer: