lördag 30 november 2019

Lördag 30/11

God kväll!

Hela förmiddagen gick åt till tv-tittande, skidor damer och herrar. Ingen av de svenska damerna eller herrarna lyckades placera sig bland de 10 bästa.
Därefter var det dags för singelmixed stafett i skidskytte, en dam och en herre i varje lag. Här lyckades Sverige mycket bra och tog hem segern.

Eftersom jag inte hade handlat på hela veckan fick det bli en tur till Ica. På vägen hörde jag i radion att det var ytterligare en stafett på gång i skidskytte, denna gång en vanlig mixed stafett med två damer och två herrar. När jag kom hem glömde jag bort att starta tv-n för att se loppet, hade fullt upp med att plocka in i kylskåpet.

Det fick bli hockey under eftermiddagen, Färjestad-Frölunda, seger för Färjestad med 4-1. Under tiden fick jag telefonsamtal från Stefan. Det blev en hel timmes prat.

Efter matchen gick jag in och tittade på den missade stafetten. Även här lyckades det svenska laget bra och kom trea.
Domherrarna äter helst tappade frön på marken.

God natt!

Inga kommentarer: