söndag 24 november 2019

Söndag 24/11

God kväll!

Strax efter att Kvarnen öppnat för dagen var jag där och lämnade nycklarna. Hämtade samtidigt min tavla som jag köpte på vernissagen. Nu återstår problemet, var skall den hängas? Det var konstnären Ulla Grönqvist som var där och jobbade denna dag. Utställningen var lyckad för henne och hon har sålt nio tavlor.

På hemvägen åkte jag in till Ica och köpte det som fattades till den kycklinggryta jag gjorde när jag kom hem.

Efter maten var det dags för eftermiddagsmatchen Timrå-BIK. Tyvärr, seger för Timrå med 3-1. Tyckte inte att BIK kom upp i sin normala nivå. Kanske beroende på att de bara hade fem backar och Höggren fick fungera som back.

Efter matchen var det inte mycket att se på tv:n så jag satte mig istället vid datorn och la in månadens betalningar. Inte heller så trevligt men nödvändigt.

God natt!

Inga kommentarer: