fredag 18 september 2020

Fredag 18/9

God kväll!

En riktigt fin höstdag. Tog fram gräsklipparen och klippte kanterna efter infartsvägarna. Tog samtidigt den gräsmatta som måste klippas manuellt eftersom Roboten inte vill klippa mellan stenar och annat hinder. Körde också ner de grenar som jag tidigare kapat vid iskällaren.

Sedan jag behandlades mot prostatacancer har jag varje år fått lämna prover till årskontrollen. I början fick jag träffa läkare och få resultatet, sedan blev det en sköterska och numer får jag brevbesked om läget. I år trodde jag nästan att det uteblivit eftersom jag inte hört något men idag kom brevet som uppmanade mig att ta prover under nästa vecka. Två rör med blod och därefter ett meddelande som förhoppningsvis säger att allt är OK.

TV-kväll med Doobidoo och Skavlan. Har sett bättre. Kan bli i morgon när hockeyn kör igång med SHL-matcher.

God natt!

Inga kommentarer: