torsdag 17 september 2020

Torsdag 17/9

God kväll!

En solig och fin morgon, men kylig. När jag åkte in till Karlskoga och gympan visade biltermometern 3-5 grader.

På Rotarymötet var det en dam som berättade om sitt företag som höll på med miljöarbete. Hon hade sitt kontor inom Boforsområdet och jobbade huvudsakligen för dem.

Efter mötet var det styrelsemöte och nu passade jag på att tala om att jag inte ställer upp efter detta rotaryåret. Senaste gången blev jag vald utan att de frågat och nu har jag varit klubbmästare, som det kallas, under 20 år.

Under eftermiddagen fick jag besök av Laila och Thomas. Det blev eftermiddagskaffe och utbyte av nyheter.

Lite idrott på tv:n. Sveriges fotbollsdamer slog Ungern med 7-0 och Duplantis slog nytt världsrekord i stavhopp med 6,15.

God natt!

Inga kommentarer: