tisdag 15 september 2020

Tisdag 15/9

God kväll!

Under flera månader har det bara setts till ett rådjur, en råbock. I morse när jag åkte till Karlskoga och gympapasset stod det två stycken och kollade mig. Bocken var inte en av dem, såvida han inte tappat sina horn.

Endast en borta på passet och träning i full fart. Började med 20 minuters uppvärmning i valfri maskin och därefter ett intervallpass. Efter träningen två kilo lättare än när träningen körde igång. Kan bero på träningen men också att det har blivit mindre kvällsätande.

Efter frukosten på gympan blev det ett besök hos Marina som hade ledig förmiddag. Där blev det kaffe med paj och prat på hennes glasveranda.

När jag kom hem möttes jag av nya gardiner i köket. Det var städerskan som var i full gång och i köket har hon bytt mer gardiner under ett år än vad jag gjorde under 10 år.

Senare på eftermiddagen kom Susanne och Sten-Åke med veckans inköp på Ica. Hon brukar göra det på onsdagar men eftersom hon börjar jobba förmiddag i morgon gjorde hon det idag. De hade med sig kaffebröd så det blev fika innan de lämnade Nykroppa.

God natt!

Inga kommentarer: